søndag 4. juli 2010

Inspirasjon og maling

Lenge har jeg gått og tenkt på å male noen småmøbler jeg har. Puffet fikk jeg da jeg kom over denne boken på Rimi igår: Fra Skrot til skatter - fra Boligpluss (198,-)
.


Jeg blar og titter og titter og finner ting jeg har selv jo!


Bl.a rammer ....



og en sånn puff til høyre på bildet har jeg også (snekret av min far), men den har jeg ikke begynt å male på ennå.
.
Men litt annet hadde jeg:


En gammel ramme og en tallerkenhylle. Her er rammen etterpå:


Planen er at jeg skal sette inn en bakgrunn av isopor eller kort, trukket med stoff, til oppslagstavle.

Tallerkenhyllen kommer det også bilde av senere :)
.

En verktøybakk og en skammel har også fått et malingsstrøk idag.
.
Noen hyller har også fått maling, svart - for de skal henge ute på terrassen (kommer tilbake til disse også)

2 kommentarer:

Bente sa...

Så flott!
Den ramma di vart berre nyyydeleg!
Gamle ting blir som nye, med eit enkelt strøk maling.
Kansje vi burde vore flinkare til å sjå dei mulighetane?
Lykke til vidare med malinga.

Ha ein fin kveld.

Siv sa...

Ramma ble virkelig fin!
Moro å se at noen tar vare på det gamle - vi kaster altfor mye i dette landet! Ønsker deg ei fin uke!