søndag 9. oktober 2011

Hengere med trekk og klær

Et par varianter av hengere har blitt til idag:


Var på Fretex og kjøpte skjorter for 10,-/stk. HM hengere hadde jeg liggende og vips: to stk. Kleklypeposer.


Litt koseligere med disse hengende på klessnora enn ei plastbøtte/plastpose.


Jeg er forresten på jakt etter sånne gamle kleshengere. Titter både på bruktmarkeder og i svigerfars kleskap, men uten hell.



Jeg fant en henger med heklet trekk på loppemarked i høst og idag måtte jeg bare hekle et trekk selv til denne nakne hengeren jeg hadde. Hvem husker vel ikke disse fra sin barndom?


Den blå er fra loppis og den rosa har jeg lagd :D


Pyntet med en grønn blomst med perle på.



Klærne henger jo så mye bedre på disse hengerne enn sånne glatte plasthengere!

1 kommentar:

sissel sa...

Skikkelig stilig de klesklypeposene. Ingen dum ideer det der nei, billig ble det jo og.
Kleshengere som er pyntet er veldig fint, og jeg liker også disse trehengerene beste.