lørdag 9. juni 2012

En investering og litt annet nytt

Jeg tar mye bilder, jeg liker å ta bilder og jeg har vel slitt ut nesten tre kompaktkameraer til nå, så derfor - idag, kjøpte jeg meg et splitter nytt Speilreflekskamera! Oh, lykke!


Jeg har allerede fått testet det for min datter har samme kamera og hun er superfornøyd :D


De gamle notearkene jeg kjøpte på bokmarkedet i høst er også kommet i glass og ramme og hengt opp.

De har fått plass i yttergangen, hvor jeg synes de passer perfekt!


Og så må jeg vise gaven min mann fikk fra kolleger i Kina; Et ekte kinesisk te-servise. "Fine bone china" sto det på esken og det ER porselen, med sølv ytre, så blank at man kan speile seg i det.


Settet består av 6 kopper med skål (med plass til biscuit), tekanne, sukkerkopp og fløtemugge.


4 kommentarer:

RyumQuilt sa...

Gratulerer med nytt kamera. Jeg synes det ser ut som at du har fått med annen linse enn den som er standard, og det er bra. man trenger ofte mer zoom.
Nydelig servise også.

Ha en fiin søndag :-)

Rita Tjelta sa...

Gratulerer med nytt kamera :)) Nydelig te-servise, Så blankt og flott at en kan se fotografen ;))
Ha en fin søndag!!

AnneH sa...

Gratulerer med nytt kamera, det blir nok artig å gå rundt i hagen med dette. Fin årstid å teste ut funksjonene på. Heldige mannen din (du også) som har fått et sånt flott service. Nå smaker nok teen ekstra flott!

Berit sa...

Gratulerer med nytt speilreflekskamera. Gøy å få nytt. Jeg fikk nytt for et halvt år siden så jeg har ikke blittexpert enda . Har ikke hatt slikt kamera før og det tar tid å lære finessene. Lykke til.