søndag 17. mars 2013

Holmenkollen mars 2013

Så var jeg så heldig å få vært med på Holmenkollrenn og med store, norske medaljeutsikter.
Jeg er så imponert over så PROFFE folk som arrangerer dette år etter år, alle blir ivaretatt, det være seg mat, drikke, underholdning, speaker som informerer på tre språk underveis - og så STEMNINGEN da!!

Jeg tror ingen land slår det norske folks entusiasme over gode prestasjoner, ikke bare norske, neida, vi heier på alle sammen :)

Laila inviterte meg med, hun hadde fått sponsorbilletter og jeg er jo ikke vond å be - hiver meg med på alt som er gøy!
Startskuddet går!


Forventningsfulle på kongetribunen også


Therese Johaug, en fortjent vinner av dagens tremil

og mottar en fortjent klem fra selveste Kongen







Etterpå var det hopprenn for både damer og menn, men veldig vanskelig å ta bilde av utøverne i aksjon.

Vi var heldige med været også. Kollen = tåke, men iår var det litt snøvær da skirennet startet og før jentene var kommet i mål var det strålende sol. Fantastisk flott dag! 



Ingen kommentarer: