tirsdag 23. juli 2013

Innlandshete - Kristine Storli Henningsen (spenning)

Henningsens andre roman. Den første het I skyggen av store trær
Hun er et nytt bekjentskap for meg, og jeg ble ikke skuffet. God spenning, ikke krim og jeg blir ekstra emosjonell når det er barn involvert; Jeg klarte nesten ikke å legge boken ifra meg.






Forlaget skriver om boken:
Julie, Petter og deres datter Mina på to og et halvt år skal oppholde seg noen dager i et sommerhus på Bornholm. Huset ligger langt fra stranden, til Julies fortvilelse. De møter søskenparet som driver nabogården, og deres påtrengende, merkelige vennlighet uroer Julie. Et barnløst dansk ektepar dukker opp. Også dem er det noe merkelig ved. Kvelden blir lang, vinflasker sprettes og hemmeligheter åpenbares. Morgenen etter er Mina sporløst forsvunnet, og marerittet begynner...

Ingen kommentarer: