torsdag 4. mars 2010

På Ordførerens kontor

Liers Ordfører heter Ulla Nævestad og igår var jeg på et koselig besøk på kontoret for å overrekke en tegning av henne som svigerfar har lagd.


Hun satte tydelig stor pris på gaven fra far :)
.
Far tegner fortsatt i en alder av 81 år, noe jeg synes er beundringsverdig, men han tegner bare de han selv har lyst til å tegne. Han tar ikke oppdrag fra andre lengre. Og når han har tegnet noen, ønsker han så gjerne å gi bort tegningen til den som er figurert, en hyggelig gest, synes jeg. Han rammer også inn bildene før de blir gitt vekk.

9 kommentarer:

Kelsina sa...

Flott tegning!

Bestemor Drillo sa...

Må være moro å få!! Flink han faren din!!
Ha en fin dag;))

Mona sa...

Så flink han er. For en nydelig ting å gjøre, blir helt rørt. :)

AnneH sa...

Enda et flott bilde fra hans hender. Det må være en fin hobby å ha, og så gleder han andre mennesker også.

Odins lille hjørne sa...

Så koselig å få en tegnig av seg selv.. har og fått det en gang, og det var kjempekjekt!
Svigerfaren din er kjempeflink å tegne!!

Odins lille hjørne sa...

Så koselig å få en tegnig av seg selv.. har og fått det en gang, og det var kjempekjekt!
Svigerfaren din er kjempeflink å tegne!!

LeKaQuilt sa...

Du har vist oss tegning han har gjort tidligere - tror det var av Lena - og jeg er like imponert denne gangen :o)
Jeg syr bare quilt som jeg har lyst til å sy, og av stoffer jeg har lyst til å sy av - så hvorfor skulle han ikke få tegne kun de han selv ønsker ? Meget hyggelig for ordføreren å få en så flott tegning!!! Du få fortelle han at vi liker tegningene hans :o))

Mia sa...

Vilken flott gest av honom. Han är ju så duktigt att teckna. Otroligt att vara så stadig på handen i den åldern också, beundransvärt. Tänker Ulla blev glad för den :)

Solveig sa...

Så flink han er til å tegne - det må være gøy å få en slik flott gave.