mandag 14. februar 2011

På Bokmarked i bygda

Eller Bokloppemarked, kan man si. Det årvisse bokmarkedet i Lier må jeg jo besøke på jakt etter godbiter. De er flinke til å sortere bøker etter tema, så det er lett å snoke seg frem til interessebøkene. Jeg fant litt i år også:
En engelsk hagebok med spennende løsninger som ikke er alt for vanskelig å kopiere, mye inspirasjon.
.
Kurositeten jeg fant er denne gamle boka:
Lærebog i religionen, utgitt i Christiania i 1860.
Veldig vanskelig å lese hva som står for ikke bare er skriften snirklete og utydelig, språket er på eldre norsk-dansk. Tror nok ikke jeg kommer til å lese den, men den er morsom å ha :)
.
I tillegg fant jeg en sitatbok av Carsten Isaksen, en krimbok av Harlan Coban som jeg ikke har lest før + en haug med hestebøker til Lena. Mye fant jeg i gratishaugen av bøker, vel verdt å ta en titt der også :)

Ingen kommentarer: