tirsdag 29. desember 2009

Babysokker i Villsaugarn (#2)


Jeg fikk igjen litt garn etter sokkene til meg selv og bestemte meg for å prøve ut oppskriften til Malin på disse babysokken/skoene. De er supersøte og lette å strikke.



Garn: Villsaugarn
Pinner nr. 3
Mønster: Malin (følg link over)
Str. 3-4 mnd.

.
Dette er andre paret med sokker i en along jeg har meldt meg på på Hobbyboden. Målet er å strikke 52 par i 2010. Vel, om jeg klarer eller gidder det gjenstår å se. Målet mitt er først og fremst å kvitte meg med garnlageret mitt av diverse sokkegarn etter tidligere alonger, så det tegner til å bli en del restesokker....

10 kommentarer:

ohelene sa...

Søte sokkar! Du klarar det meste du Marita, både av søm og strikking.

Elisabeth sa...

De ser så gode og varme ut i villsaugarn :) Synes du er tøff som hiver deg på dette sokkeprosjekter. Et par i uka ville tatt pusten fra meg :) Ha en fortsatt god jule og nyttårsfeiring!

Villblomsten sa...

52 sokker :-)
Wow :-)

Inger sa...

Flotte sokker. Tror jeg skal starte med noen små jeg og. Ha en fin kveld.

flisa sa...

Hei! Vil gjerne følge deg på den nye bloggen. Mye fint å se allerede. Lykke til med ny blogg og along!

Helen Brekke sa...

Så deilige babysokker! Dei sitter så godt på foten:)

Elin sa...

Eg blir også med deg på den nye bloggen, så klart! Likar godt å lese den, og veldig kjekt med mønster. Ha eit riktig godt nytt år!

Marie sa...

Takk for trøsteklem.

Så masse fint du strikkar :)
Ønskjer deg eit godt 2010 :)
Klem

Solveig sa...

Følger med deg videre, jeg også. Lykke til med sokkestrikkingen. Høres spennende ut med villsaugarn.

Hennes sa...

Grattis med ny blogg.
Jeg har fulgt den "gamle" og kommer med glede til å følge den nye.
Jeg takker for koselige kommentarer hos meg i 2009, og håper vi blogges i 2010 også.
Stor klem fra Linda.