fredag 15. januar 2010

Award


Søte Mia ga meg en award forrige dagen, tusen takk! Og med den skal man fortelle 7 ting om seg selv.
.

1. Veldig bedagelig anlagt…..egentlig!
2. Sosial, men trives også veldig godt alene med mine sysler
3. Nekter å bli medlem på facebook. Synes jeg bruker alt for mye nett-tid allerede
4. Elsker å sysle i hagen, men er grundig lei av det også i august- september
5. Har alt for mye garn og stoff, har alt for mange planer med dette, men kommer ikke i gang
6. Hører dårlig iflg. min datter, men har hørsel som en varulv iflg. min sjef
7. Glad for å ha handyman mann og snille unger.
-

Og så skal man utfordre 7 nye, men jeg vet at mange har fått den allerede. Ta den til deg om du vil. Jeg vil istedet komme men en oppfordring:



Støtt Redd Barna i deres arbeid, særlig nå etter jordskjelvkatastrofen på Haiti. Du kan ringe 82044789 og donere 200,- Det har jeg gjort. Gå inn på nettsiden deres og se andre måter du kan gi ditt bidrag på.

Ingen kommentarer: