mandag 1. mars 2010

Fine funn fra Fagernes

Jaja, måtte jo bare F' litt. I allefall, vi var på Fagernes i vinterferien. Kaldt i vogna da vi kom, men det går fort å varme den opp til levelige kår.


Vi har ikke vært på ski, men Lena tok en ridetime på Fodnes. Greit å ha litt kyndig veiledning under gallopp og lære seg nye rideuttrykk.
Her er Lena med Blackie
.
Det ble litt shopping også på Fagernes. Der er ikke mindre enn tre bruktbutikker og jeg myste innom dem alle.


"Sølvfat", nøtteknekker og ekte sølv kakespade til 30,-. Bok (Sy av pledd) og monogram til 20,- Fanamønsteret fikk jeg med på kjøpet.
Monogrammet er en L og det fant jeg langt nedi en kurv med diverse duker. Det måtte bare bli med meg hjem, kanskje det kan brukes til noe fint til Lena?

3 kommentarer:

lise sa...

Vinterferie med hest hadde vært noe for datteren her i huset også. Vi har vinterferie denne uken vi! *erter*

LeKaQuilt sa...

Så mye fint du fant på Fagernes !
Nydelig Monogram med L, gleder meg til å se hva du får ut av denne - noe fint til Lena MÅ det jo bli :o)

Bestemor Drillo sa...

Koselig på Fagernes og du fant litt av hvert der også ser jeg!
Spennende å se hva du får ut av monogramduken!! Klem til deg;)