fredag 11. juni 2010

Mine syvenninner

Dette er glade sydamer, syklubbvenninnene mine og jeg er så glade i dem alle sammen! Vi startet sammen i Styret i quiltelaget og da vi gikk ut av Styret en etter en, fortsatte vi å møtes en gang i måneden.


Laila og Kari


Brit og Laila


Nelly og Grete


Toril
.
På høsten er det tradisjon å reise på hytta til Brit på Tynset, og der også koser vi oss veldig: Peiskos, god mat, shoppingturer. Vi har vært både på Røros og Trondheim og handlet og selvsagt hos Lappemor på Tynset. Plukke bær og sopp gjør vi også og er det noe Brit trenger hjelp til, så trår vi til på det også. Vi gleder oss til i september, Brit!
.
Joda vi syr også. Jeg har vist tre andre RR tepper vi har sydd på i vinter og her er Brit sin ferdige RR-topp. Hun ble fornøyd hun også.
.
Jeg hadde siste runden på denne og valgte å ramme inn med burgunder tittekant og lys ramme med flying geese



Nå mangler jeg bare å vise frem Grete sin, må få tatt bilde av den også :)

Ingen kommentarer: