fredag 1. januar 2010

Sokker #4


Nok et par babysokker ble til igår, før og etter nyttårsrakettene. Disse er raske å strikke.
Garn: Regia
Pinner nr. 3
Str. 3-6 mnd.
Mønster: Malin
.
Jeg må strikke på noe annet enn vesten min etter at det har blitt mørkt for den er så mørk at det er anstrengende for øynene å følge med på mønsteret.

Jeg er ferdig med enkel flettebord i midjen og skal snart dele av for -og bakstykke. Jeg skal være våken for å følge med på: Knapphull, fellinger, flettemønster, vrang og rettstrikk.... Men jeg blir nok ferdig en dag snart.

4 kommentarer:

Siddis back home sa...

Flotte babysokker! Ha et riktig godt nytt kreativt år!

Sylke Feldhusen sa...

Her var det mange fine sokker :) Ønsker deg et godt nytt år!

Birgitta sa...

Allra först Gott nytt år. Jag hittade din blogg idag och har klickat in mej som följare. Gillar dina saker som du stickat.
Kram Birgitta

lise sa...

Slitan med ny blogg, Marita! Adressen er notert.

Ønsker deg og dine et riktig godt nytt år!