søndag 3. januar 2010

Traveller socks - #5

5.par ut: Traveller socks fra D-made.com.

Garn: PT5 sport, 55 gram
Pinner nr. 3,5
Str: Ca. 35
Modifiseringer: Jeg har strikket de fra toppen og ned og ikke tå-opp som i mønsteret. Min egen type hælfelling.

5th pair of socks this season. I have joined a sock-knitting along, where we are supposed to make 52 pairs during 2010.
.
Yarn: PT5 Sport 55 grams
Needles no. 3,5
Size: 35 (small woman)
Modifications: I did them top-down instead of tow-up. My own way of making heel.

5 kommentarer:

bentesin sa...

Koselige sokker :)Fletter er så søtt må nok legge disse i har lyst til permen :)

Gammelnabo'n sa...

Hihi Marita - da ligger du bra ann - strikker jo over et par om dagen isteden for et i uka :-)Klem

Bestemor Drillo sa...

Så flotte sokker! De er gode å ha nå i vinterkulda! Gleder meg til å følge bloggen din videre !
Fortsatt Godt År til deg! Klem fra Bestemor Drillo!

Kjersti M sa...

Nydelige sokker. Blir skikkelig imponert om du klarer 52 dette året :-) Kanskje baby sokkene også teller med?

Hennes sa...

Heisann.
Wow, har du virkelig tenkt å strikke et par i uken?
Det er imponerende...
Jeg kan knapt strikke....
Veldig koselige bilder av dyrene i snøen og den hærlige jeg-ligger-rett-ut-på-ryggen-katten..
Ha en fin kveld.
Linda.