mandag 17. januar 2011

Når nøttene blir mange og jula ryddes ut...

*nynner*
Ja, da lager jeg julekuler. Men er jeg sent eller tidlig ute? Vel i allefall, boka Julekuler av Arne & Carlos fikk jeg til jul og nå har jeg lagd tre stykk julekuler.
Hjerter, stjerner og en engel. Det var mange motiv å velge blant, men jeg tenker jeg stopper her.... så får jeg se om jeg produserer noen flere når det nærmer seg neste jul igjen.

Nøttene er spist opp og julekulene er pakket ned sammen med resten av pynten :o)

6 kommentarer:

Rita Tjelta sa...

Jeg vil si du er litt tidlig ute ;) men flotte var de. Det er nesten så jeg får lyst til å begynne å strikke jeg og når jeg ser disse, men bare nesten :D :D Ha en fin mandag!!

Elisabeth Solum sa...

Så flotte julekuler! Ja, hvorfor ikke begynne tidlig ... :)
Hilsen Elisabeth

Tino sa...

Flotte julekuler, og flott tunika og lue du har strikket.
Ser du kommer med fine bokanbefalinger også, Arnaldur Indriðason er en av mine favoritter.
Ha en fin kveld videre,
Klem T

Jorun sa...

Så fine julekuler du har strikket. Bare greit å være tidlig ute vel...

Odins lille hjørne sa...

Har og den boka! :0) NÅR jeg er ferdig med kjolen..(for den er enda ikke ferdig..) skal jeg og strikke slike! Tror kanskje det blir noen slike i en del gaver til neste jul!!
Dine var i allefall kjempeflotte!!!
klem

Unknown sa...

Så flotte julekuler. Har også den boka, og har planer om å lage noen. Men må bare bli ferdig med noe annet først....

klem ¤