søndag 23. januar 2011

Stor duk av rester

Denne her trodde jeg virkelig var ferdig for over ett år siden, men den lå og hånflirte til meg i en hylle på syrommet! Applikasjonene gjensto gitt, men NÅ i helgen ble det endelig gjort og jeg kan erklære den som FERDIG!
.


Alle stoffene er kuttet 4x4" og er bare rester. Ferdig mål på duken 130x130cm

Blomstene er fra Leanne Beasley


Baksiden er også rester faktisk om enn det er store stykker ;o)
.
Og jeg har sikkert noen flere ufo'er som trenger en hjelpende hånd....

4 kommentarer:

Anonym sa...

Så mye fint du har laget, er ganske så fersk når det gjelder sying, så jeg kommer nok innom bloggen din flere ganger for å få noen tips. Er forresten nybegynner innen blogging også, du er hjertelig velkommen til å titte innom:-)

Anonym sa...

Nydelig! Denne kommer du til å få mye glede av. Klem Kari A.

Ann Tove sa...

Utruleg kva ein kan få ut av restar. Flott duk i flotte fargar.

Anne-Grethe sa...

Denne likte jeg kjempegodt. Blomstene passet perfekt som pynt!