torsdag 27. januar 2011

Veggteppe sydd av gode venninner

Da har jeg fått quiltet ferdig og sydd på lukkekant og opphengsrenne på Round-robin quilten min.




I Syklubben er vi 7 damer som møtes en gang i mnd for å skravle, sy, strikke, spise og kose oss. Vi har også hatt en Round Robin med 5 runder.




Jeg har bare sydd midtblokken (1.runde) og siden har den gått på omgang til 3 andre og blitt gjort ferdig og jeg er bare SÅ fornøyd!



Brit har applikert på 2. runden med de gule blomstene i hjørnene og 3. runden med sommerfugler.



Grete hadde 4. runde, de lange kantene og applikerte en Stemor.
.
5 og siste runden sydde Kari Andrea, en nydelig grønnstripete kant og blomsterknappene har hun også forært meg.
.
Jeg synes denne ble så pen og jeg blir så godt humør av å se på den. Jeg vurderer å henge den på jobben på kontoret mitt, på en av mine kjedelige hvite vegger.
.
Og siden jeg vet alle damene er innom her en gang i blant: Jeg setter utrolig stor pris på dere alle seks flotte damer! Klem :)

2 kommentarer:

Kjersti M sa...

Morsomt å se resultatet av en slik runde hos forskjellige quiltere, fint ble det iallefall.
Ønsker deg en fin helg.

AnneH sa...

Så flott den ble, Marita. Dere har vært kjempeflinke alle sammen. Ettersom jeg har vært "fraværende" en stund, vil jeg bare si at jeg har beundret alt du har laget, og må si at jeg er stum av beundring for alt du har fått til. Nydelige ting alt sammen. Den jakka ble veldig fin til deg.