tirsdag 27. desember 2011

Bruker restegarn

Litt 'idiotstrikking' innimellom:

Av rester av bomullsgarn har jeg strikket et håndkle til kjøkkenet. Fargerikt, men farger skader ikke innimellom, synes jeg.



Har brukt mønster fra Pickles som utgangspunkt. La opp 59 masker på pinner nr. 4 og strikket av hver farge til nøstet var brukt opp. Til oppheng bruker jeg en klypekrok.
------------

Jeg har også masse rester av Alpakkagarn. Frangiflutti, heter dette mønsteret og jeg falt pladask og så potensialet til å bli kvitt massevis av alpakkagarnet mitt :)


Jeg er ikke ferdig ennå, nei, jeg har litt mer garn å bli kvitt ;-)

2 kommentarer:

Mia sa...

Så färggrannt din handduk blev, det piffar upp nu i mörkret. restgarner är det alltid en massa av, så bra att dom kommer till använding.
ha en fortsatt fin jul :)

Berit sa...

Avogtil så er det fint å ha noen fargerike ting å bytte med. Ha en fortsatt god jul