torsdag 7. april 2011

Minnebøker fra Hage og turer i 2010

Jeg har igjen bestilt blogbøker fra Sharedbook.com.
Denne gangen bestilte jeg Hagebloggen min fra 2010, samt dobbelt sett av Post-turene Laila og jeg gjorde i 2010, hun fikk den ene som en minnebok fra turene våre, noe hun ble veldig glad for :)


Hagebloggbok



Ambisjonene våre i år er større: Vi skal også gå tur-orienteringsposter, ca noen og 70 stykker *heier på oss selv*




Så kanskje neste Turminnebok blir tykkere enn denne?


Jeg har fått spørsmål om hva det koster å printe disse bøkene. Om du logger inn og overfører bloggen din, vil det bli regnet ut. Prisen avhenger av hvilken type bok du velger (paperback eller stive permer), hvor mange sider du printer osv.
.
Disse tre bøkene kostet tilsammen 81 USD med frakt og alt. Det tok under to uker fra jeg bestilte til varene lå i postkassa mi.

1 kommentar:

Odins lille hjørne sa...

Så flotte de så ut! kjekt minne!!
klem fra odin