onsdag 27. april 2011

Votter til vinteren



Men ikke til meg, de ble litt store (lange), men jeg har fulgt mønsteret til damestørrelse.





Vott nr.1 gikk fort og greit å strikke mens nr. 2 tok betydeligere lengre tid. Kjedelig det der, men de ble ferdig med viljestyrke i påskeferien.




Mønster: Hjertevotter av Anne Kristin Ø. Tangen

Garn: Safir ca. 90 gr tilsammen
Pinner nr. 3,5

Str. L




Jeg har veid ferdig produkt for å sjekke hvor mye garn som egentlig går med og jeg blir overrasket over hvor lite som blir brukt i hvert prosjekt. Ikke rart garnbeholdningen er status quo. Jeg trodde seriøst det skulle gå med mye garn til dette, men har jo nok garn igjen til barnevotter også (trur eg ~ må veie først)

.

Men i allefall, votter må bort og heller ta frem hagehanskene for nå er definitivt våren og sommeren ankommet!


Ingen kommentarer: