lørdag 2. april 2011

Muffins og gamle skatter


Jeg har tilbragt en hel formiddag i Lierbyen. Bilen måtte vaskes utenpå og inni så den ble parkert hos Servicegutta (og da mener jeg service!) Så gikk jeg opp til Godslageret Brukthandel og nyåpningen av antikvitetsbutikken til Aase-Marie.





Mye fint å se og handle og jeg som er svak for gammeldagse putevar måtte jo bare kjøpe med meg et. Fant også noen fine, gamle kort og litt papir og stæsj til egen kortlaging.


Gode priser på alt som jeg tittet på og mye for enhver smak, både gammelt og nytt :)







Lena ville bake muffins med litt hjelp fra meg. Og jeg sier bare: OMG! for noen rågode muffinser det ble! Appelsinmuffins med pekannøtter, men vi hadde bare valnøtter i huset og det var ingen dårlig erstatning!





Boka med silikonformene kjøpte jeg til Lena for noen uker siden. Godt mottatt og den inneholder massevis av fristende oppskrifter (godt gavetips, sant?)

Ingen kommentarer: