søndag 5. desember 2010

2. søndag i advent og de fleste julegaver i boks

Tiden venter ikke på noen, det er om å gjøre å få det beste ut av den mens den er.



Hvert år før jul er det lagersalg hos Arts&Craft i Lier (hovedlageret ligger her) og jeg øynet sjansen for å finne flere julegaver. Dette kom jeg hjem med i går + et tøft lærbelte (til meg selv)
Og nei, mottakerne av dette er ikke på nett ;o)


Og så må jeg vise kalendergavene jeg har fått til nå (1-5):
Trykknapper, moccaskjeer, badekuler, te og reiseshampoo.



Og ute snør det. Kita ELSKER snø og roter rundt med nesa langt nedi og under. Hun er 6 år nå, men oppfører seg som en hvalp om vinteren.

1 kommentar:

Odins lille hjørne sa...

Heldig du som har Arts&craft så nært når det er salg der!! :0) Kjekke julegaver der!!
klem fra osin