lørdag 17. mars 2012

Kjeder meg ikke, nei

Jeg syr ikke så mye igjen plutselig, men er jo ikke arbeidsledig likevel. Det er alltid noe å styre med og denne uka har jeg stort sett vært alene hjemme på kveldstid (onsdag-søndag) SÅ, når man ikke syr, hva gjør man da?

Strikker, så klart... Her en lue som ble ferdig sist helg, men fant dusk idag


Denne har Lena ønsket seg og nå er den altså klar.



På onsdag satte jeg meg ned med papir og stæsj og fikk lagd ferdig innbydelser til konfirmasjon i mai.




Torsdag var jeg på quiltelaget og da ble en kjøkkenklut ferdig. Kjekk 'idiotstrikk'


På fredag satt jeg i sofaen med strikketøy og DVD. Jeg har lest bøkene til Camilla Läckberg og jeg liker filmatiseringen av disse bøkene også!

Og så har vi jo fosterkatter da:

Dette er Cesar og Anastasia. Jenta flyttet til nytt hjem i går, men Cesar og en jentepus som heter Tussi, er her ennå.
I tillegg har vi jo to hunder, men Kita er på Fagernes med mannen min, så da er det bare Lana igjen med meg.

Lena er på Lefdals hele uka og da har jeg pass av hesten hennes også. Jada-neidaså, man kjeder seg ikke, nei......

Ha en god helg dere!

Ingen kommentarer: