onsdag 29. oktober 2014

Strikkerier

Først, tusen takk for koselige kommentarer på forrige innlegg.  Jeg har jo ikke vært helt uvirksom selv om symaskinen har fått hvile, jeg har strikket en del. Enklere det, liksom, å ta fram et strikketøy.

Og så har jeg gått på mange og lange turer. Interessert? Da kan du titte i Tur - og fotobloggen min. Geocaching er blitt en stor hobby for meg, men det skriver jeg om der :)


Så strikkeriene da.  Jeg har strikket meg en kort jakke i PT5. Syntes den var så supersøt og den passer godt til både kjole, skjorte eller T-shirt. Lett å ha på.

På disse bildene er den ikke dampet ennå, men-men



Av resten av garnet ble det et par Vilja-sokker fra Bittas Sokkebok. Veldig fornøyd med disse

 
 
Og enda er det litt garn igjen som sikkert havner i et par restesokker eller i et resteteppe som jeg også strikker på innimellom. Joda, jeg gjør noe hele tiden ;)


Ingen kommentarer: