tirsdag 4. mai 2010

Min dag



En halvrund dag - 45 år. Som jeg sier; det er så rart å se det på trykk for jeg er jo ikke en dag over 20 *hehe*


Været ute er ufyselig kaldt og noe hvitt og ekkelt kommer ned fra himmelen. Jeg har ikke hatt dårlig vær på bursdagen min på mange år og så jeg som synes at jeg har vært veldig snill i år... jaja, jeg får glede meg over at det blomstrer inne i allefall. Tre av mine 7 Pelargonia er i blomst: Rosa, Cerise og Rød. En hvit er i knopp idet andre vinduet.
.
Snart får jeg besøk på kaffe og kaker. Oppskrift på kake kommer nok en annen dag :)

For en tid tilbake mottok jeg denne awarden fra Odin. Tusen takk!
Mange har fått den allerede så jeg velger å la den ligge og glede meg over den.

4 kommentarer:

jofridsquilt sa...

Gratulerer med dagen. Håper du får ein flott dag på tross av veret. Klem Jofrid

Jorun sa...

Gratulerer med dagen!

♥ Carpe Diem ♥ sa...

GRATULERER med dagen.
Ha en fortsatt fin uke.

Birgitta sa...

Gratulerar på dagen!! Ha en skön vecka.
Kram Birgitta